...

March 25, 2009

After so many years

我已经很久没写或读华语了。
但是应为你,我又开始。
来你知道,你的影响力是多大。
但是我明白,只是朋友。
我不知道,你有没有读哪。

我对你的感情, 可能是淡淡而已。
所以我还是死心塌地的爱它。

纪念日, 又到了。
但是今年,只是一个的庆祝。
我们的距离以太远了。

我只好慢慢的等你的后来。

最后,我想说, 我爱的就是你。

Need translation? Ask your friends to translate lo.... ROFL
It's just another random post.
Enjoy.....Oh yeah, do you know, i'm a Big Fans of Andrew aka Machi Didi?
I went until follow wherever he goes last time? ROFL.
And I even bought few Albums of his and Machi.
But ya, i'm still waiting for his 2nd Single.

Share with u guys more about him in the next post.

Signing off
Chris

No comments: